Favorit i repris

Efter en lång vecka, där jag jobbat på tre olika jobb. Bland annat vandrade jag igår runt på campus Borlänge med en triljon tuggummin att dela ut. Axlarna värker idag kan man säga. Men så äntligen fredagskväll! Massor av mys, ledig tid och kvällsgotte! Men i brist på handling så blev det en gammal favvo! Brownie in a cup! Har ni inte provat så rekommenderar jag det till gottesugna kvällar. Snabbt, enkelt och med saker man oftast har hemma.
 
Blanda 0,6 dl mjöl, 0,6 dl socker, nypa salt, 2 msk kakao ordentligt. Glöm inte bort bottenskrapet. Blanda sen ner 2 msk olivolja och 3 msk vatten. Rör runt till en smet och in i mikron på full effekt cirka 1,40 min. Låt sen svalna lite. Färdigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0