Helg, sol, glass

Dagarna går in i varandra nu när det är svårt att skilja vardag från helg. Men solen skiner, himmelen är blå och folk är lediga för glasstunder! Jag varierar mellan att sitta på gräset i solen och häcka inomhus framför datorn med den fantastisk roliga vetenskaplig artikeln. Snart är jag ingen student längre, samtidgit som jag längtar så måste man ju ändå passa på och njuta av dagar då man kan ta en paus och göra vad man vill mitt på dagen! Förhoppningsvis lär det inte ske så många gånger till. 
 
Nä dags för en ny datorpaus, jag ska iväg och spackla syrrans lägenhet! Hon har, för några veckor sedan, äntligen vunnit en budgivning och därmed köpt en bostadsrätt! Det blir inflyttning om några månader men den gamla hyresrätten ska först fixas upp litegrann... Ska bli skönt att slippa dras med på lägenhetsvisningar var och varannan vecka! Om det inte gäller mig själv förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0