The other city

Det var längsedan jag var på en lika kul fest som igår! Vi förferrade hos Ebba och drog sedan ut till kåren. Jag och Albin hade vår handledare med oss, vilket gjorde partajandet till någon sort kombinerad after work. Vädret var väl inte det bästa, då snö och slask inte går ihop särskilt bra med klackar, men kvällen var ändå riktigt toppenskoj.
 
Väl hemma igen vinglade jag in i soffkanten minst en miljon gånger, då det endast finns en passage på cirka två decimeter mellan byråerna i vardagsrummet och soffan just nu. Den ska naturligtvis flyttas tillbaka till normalläge, då hantverkaren har varit här nu. Dock så har jag varit på För-VM hela dagen så krafterna måste laddas upp lite först. Vi hade VIP-biljett, vilket var toppen då vi fick spendera tid på den bästa läktaren med sittplatser, och så klart gå före i kön. Det var soligt och riktigt fint väder, men väldigt kallt då jag kanske inte hade klätt mig helt passande. Men att spendera en heldag utomhus måste i alla fall ge några poäng på nyttighetsskalan. Det kanske kan väga upp att jag inte har städat, diskat eller flyttat soffan. Jag tänkte det men slumrade i den istället.
 
Imorgon är det tänkt att vi ska göra ett nytt försök att spela in vår reklamfilm till tävlingen, så om ni hänger i Falun runt typ lunchtid eller senare, så får ni gärna höra av er.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0