Alltså människor

Praktiken rullar på som smör i solsken. Jag refererar till den som mitt jobb, vilket kanske inte är helt fel då det är det som jag jobbar med just nu och som mest tar upp min tid. Och om det inte vore för att helgen kommer med skön sovmorgon, så hade jag nästan kunnat hoppa över de lediga dagarna, jag längtar redan till måndag och fredagen är inte ens slut än. Trivs som fisken i vattnet. Denna vecka har vi, förutom handledar-Erik, även lärt känna Daniel, en låtsasfotograf som dansar salsa och klarar flest armhävningar på pull-up stången i dörröppningen. Kanske hög tid att testa om uttrycket "man blir som man umgås" stämmer. Men de tre grabbarna grus utgör verkligen ett härligt gäng som jag är glad att vara medlem i. 
 
Samtidigt går Albin och mitt egna projekt framåt, det börjar kännas att lansering närmar sig. Och då mina vänner hoppas jag att ni kommer vara med i tävlingsracet, man kan faktiskt vinna en egen tavla att sätta upp på väggen. Det skulle jag själv vilja ha. Too bad är jag dock med i juryn, vilket kanske gör det hela lite fel. Men det är i alla fall ett fint pris (bland flera) och en rolig grej att delta i, speciellt då jag är en av dem som står bakom. Blink, blink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0