Var du än är

Nu är högskolan, eller i alla fall mitt treåriga program slut. Det är dags att ta tag i det verkliga livet. Mycket kan sägas om högskolan, alla fantastiska människor jag mött och lärt känna, andra saker jag pluggat in, men en av det största sakerna har varit att jag har vetat vad jag ska göra varje höst. Nu ligger allt öppet. Jag känner ett stort behov av en nystart. Men det är samtidigt väldigt svårt, vissa bojor är svåra att bryta sig loss ifrån! Jag vet inte om det kommer att gå eller hända, men det är nog dags att tänka på mig själv lite. Se till att pricka av lite drömmar från den där långa listan och hitta den där personen som är jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0