Om jag tänker alls, tänker jag på dig

Dagarna går fort när man har roligt! Sommarlovet har som sagt startat. Jag har umgåtts mycket med finingar som med Mallou och med Vella. De har varit fika, lunch och promenader, och annat skoj. Jag pluggar min extrakurs, och har fått en pluggkompis till den! Dock är han bara i början, men om han spurtar på kanske han kommer ikapp. Jag är ju som vanligt helt ofokuserad. Har dåligt med självdisciplin när det är sol och värme ute, så det kanske är tur att just solen och värmen verkar haft semester denna vecka.

 

En annan orsak är att midsommar närmar sig med stormsteg, har det någonsin varit fint väder då? Pyttsan! I och för sig lyckades vi både cykla tur-retur och spela kubb förra året mellan regnperioderna.

 

För denna midsommar har jag just nu väldigt lösa planer. Men då jag har blivit lite av en vad-som-sker-kommer-ske-människa kommer det antagligen bli en skoj dag i alla fall. Mina planer har ju ändå haft en tendens att gå åt skogen på sistone, så bättre att inte planera något alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0