When I met you in the summer

Ju längre sommaren går desto längre verkar datorn krypa in i glömska, vilket i och för sig är ett sundhetstecken. Dock har jag fått ett jobb i nästa vecka som innebär att datorn och jag kommer bli kompisar för ett tag. Annars har jag varit vaplvakt, vilket tröttade ut både mig och lille Denver - men toppenkul var det! 
 
Desstuom har min mobil varit lite hängig, då det fastnade en kula i hörlursuttaget, men tack vare världens bästa Ebben, hennes mamma och en tandläkarklinik så hoppade den till sist ut. Superskönt! Slapp jag ta mig till Elgiganten och spela dum. Jag väntar fortfarande på samtal efter intervjun, men samma dag som kulan hittade ut fick jag som tur var det andra jobbsamtalet. Därefter rundades kvällen, natten och gryningen av med en fantastisk sommarfest! Längesen jag festade, längesen det var så kul och längesen jag kom hem så sent. Fyra timmars sömn blev det innan syrran väckte mig till människa. Nåja halvmänniska i alla fall. Åt henne har vi nu i princip flyttat klart, det är verkligen en superfin lägenhet. Och jag är nu en mer fit människa, puh!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0