Head in and out

Att huvudet kan påverka kroppen är vi nog alla mer än medvetna om. Tankar har en stor kraft, man kan bli upplivad, nerdragen eller på annat sätt förändra sitt tankesätt. Jag är just nu drabbad av tankar, då jag återigen har fått problem med andningen. Det kan inte vara samma som för ett par år sedan, den saken är glömd. Men eventuellt är det en liknande version, det är hur som helst inte lika svårt som då. Jag vet inte vad jag kan göra åt det, mer än att tänka annorlunda, påminna mig själv om att andas och försöka slappna av.
 
Trots allt dettta har jag i alla fall haft en helt fantastisk helg i Stockholm. Det blev grönan, shopping, utflykter och utgång. Alla shoppade trots att ingen egentligen hade råd, jag hade tänkt köpa nåt litet som blev till något stort. Ute på klubben bytte jag identitet, jag kunde inte förmå mig att säga min ålder när lillen var så liten, och därefter råkade det bara rulla på. Dessutom fick vi njuta av naturlivet med harar och råddjur mitt i bostadsområdet.
Väl hemma har jag umgåtts en hel del med lilla D. Vi tog oss in till stan en dag, jag tänkte testa hundtricket. Men filmen i sig visar ju att det nog inte så lätt. Dock så raggade herr Fluff på kvinnorna istället, det var bara medelålders kvinnor och tonåriga tjejer som gav oss uppmärksamhet och pratade med oss. Krabaten är i alla fall ett gott sällskap, speciellt när jobbuppdraget har blivit försenat. Jag och Denver har blivit bästa polare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0