U-Day!

Nu har vi Ä.N.T.L.I.G.E.N skickat in vår C-uppsats för kontroll om den får gå upp till opponering eller inte. Det är galet nervöst och jag håller alla mina tummar och tår. Men det är även en lättnad för stunden, då vi de senaste dagarna har levt, tuggat och pluggat uppsats dygnet runt.
 
Redan på nyårsafton, efter att mitt finbesök hade dragit sig hemåt, började jag köra nattpass, det var dock frivilligt och handlade om någon timme sådär. Nyårsdagen var inte lika frivillig, då plugg-passet sträckte sig från åtta på morgonen till halv tre på natten, med bara två pauser för mat. I säng klockan tre med klockan ställd på kvart i sju, och så upp och fortsätta. Ni hör hur det låter, det har varit helt sjukt intensivt och overkligt. Det finns en anledning till att jag är en morgonmänniska, jag går oftast inte och lägger mig i gryningen. Om man inte är ut då, vilket gjorde nyårsdagen extra härligt krispig, då bakfullhet och hålla sig pigg och fräsch alltid går ihop väldigt fint xP
 
Nu ska jag ta en låång härlig dusch, och sen ut och käka lunch med gott sällskap och fira denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0