"Look at yourself, oh that's right you caaan't"

Jag vet att det är typ sämsta kvaliteten på detta klipp, eftersom det tydligen är inspelat från en vanlig tv, men jag dööör det är så roligt! Kolla! Och jag behövde en pick-me-up nu när grannen har hantverkare på besök och låter så jag knappt kan tänka, än mindre plugga! Annars pluggar jag på inför opponering på torsdag, samtidigt som jag kämpar på med extrakursen. Men är också glad för att det har kommit massor av snö! Så klart är det kallt med, men även det kan vara mysigt till en viss grad, när man inte tvingas ut. Dock så sitter jag nu med fleecetröja och fleecefilt då det blåser i kall luft genom en hål vid fönstret. Alltid ska det vara något right? 
 
 
Och ja Elisa, jag hoppas innerligt att den värsta skolperioden är över nu, i och med att uppsatskursen börjar gå mot sitt slut. Har under mina 2,5 år aldrig pluggat på så mycket som nov-dec. Som tur för vår årgång har de bestämt att vi BARA ska koncentrera oss på praktik under praktikperioden! Därefter blir det fem veckors vetenskaplig uppsats, som jag antar man kan kalla vårt examensarbete. Så förhoppningsvis får vi det inte lika tungt som ni hade ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0