Inte illa pinkat för en dags arbete!

Idag lämnade vi in seminarieversionen av vår uppsats! Den som alltså kommer att betygsättas. Spännande läskigt! Men jag är stolt över mig och Perra, då vi innan helgen hade en cirka 120 sidor lång uppsats att korta ner, till nuvarande storlek på 60 sidor allt inräknat. En annan "dagens topp" handlar även den om något spännande, dock lite mer skräckblandad förtjusning! Jag har fått en praktikplats! Jag och Albin var på möte idag i Falun och de presenterade ett väldigt spännande projekt som vi ska börja planera och starta upp i slutet av februari, ensamt ansvariga för. Skräckblandat var ordet, men ändå så himla kul, det är liksom helt på RIKTIGT.
 
Dagen firades med pizza, glass och chokladpudding. Denna lättnad efter uppsatsinlämningen är himmelsk just nu. Men vem vet, den kanske kommer att ersättas av tomhet, för vad ska jag nu spendera mina nätter med?

Kommentarer
Postat av: elisa

Kul att ni har lämnat in den det kommer nog gå jättebra! :) och kul att du fått praktikplats, låter spännande! :) det gjorde du rätt i o fira! :D grattis :)Har du inte både praktik och examensarbete på samma gång snart? :) isf har du nog en period med väldigt mycket o göra kvar hehe! :) tyckte praktik plus examensarbete samtidigt var jobbigast under min utbildning :)

2014-01-10 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0