Det är lite dött här för tillfället

Internet kommer och går och det verkar mest vara mobilens nät som består. Min dator har freakat ut ännu en gång, denna gång gäller det inte batteriet, utan usb-portar. Som tur är har en vänlig själ ställt upp på att kika imorgon, så efter det kanske jag är klokare. Om inte annat så ökar sökningen efter en ny bästa kompanjon.
 
Det har hänt så mycket sen sist. Sommarkursen har stagnerat på grund av icke-internet, opponeringen gick galant och vi har börjat en ny kurs, med det allra sista grupparbetet på högskolan. En konstig tanke, men även skön på något sätt. Eftersom momentet kandidatuppsats nu är över, har jag börjat andas igen, och sover i alla fall ungefär normalt ;-) Har även hunnit med att träffa många underbara personer, över lunch, fika eller på fest. 100-års festen var något av en succé, himla skoj att fira de fyra födelsedagsbarnen och extra roligt att så många kunde komma och klä ut sig. Jag var Alice i underlandet, ifall det undgick någon ;)
 
Annars har jag mest plöjt igenom sista säsongen av Fringe och sörjt mitt icke-existreande internet. Men även börjat känna att vi faktiskt har startat ett nytt år. Bättre mat- och träningsvanor står på schemat, något jag redan börjat med. På tal om mat ska jag strax ta ut min köttfärs ur frysen så den hinner tina lite, det blir färsbiffar med mozzarella till kvällsmat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0