I’m on top of the world

Igår tog det sista grupparbetet på högskolan slut. Det kulminerade i en presentation och pitch för Releasys VD, säljutvecklingschef och deras operations manager, och verkade i stort gå toppenbra för alla grupper.
 
Klassfesten förra helgen var även den toppenskoj, nu vet en del av klassen vad Blge har att erbjuda. Vi verkar har gjort ett bra intryck i alla fall. Nu är det dags för större delen av klassen att lämna Dalarna, då vi alla går ut på tio veckors praktik i nästa vecka. Det känns läskigt, rolig, spännande, läbbigt, fantastiskt, konstigt och helt awesome! Det är det här man har väntat på alla åren i högskolan. Känns dock inte som att man är redo, men hellre prova på sina vingar med en fot kvar i skolan än att släppas från högsta trädtoppen utan någon som helst susning om världen utanför.
 
Jag har redan nämnt att jag köpt en ny dator. Nu har jag äntligen fått hem min nya väska med, som gick att använda som dataväska, och såklart normal vardagsväska. Mycket trevlig och välbehövlig! Det fick även plats med världens godaste tekakor, som jag gick och köpte imorse innan frukost på Zola.
 
 
Vill även säga stort grattis till Elisa och Natalie som fått sina körkort! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Det här fixar du snygging! :D Kommer gå awesome! :D Och tack så mycket! :)

2014-02-20 @ 15:14:12
Postat av: Natalie

Tack så jättemycket fina Eve!! Du fixar praktiken lätt som en plätt ;)

2014-02-24 @ 19:03:16
URL: http://rockpointnattie.blogspot.com
Postat av: Natalie

Tack så jättemycket fina Eve!! Du fixar praktiken lätt som en plätt ;)

2014-02-24 @ 19:03:16
URL: http://rockpointnattie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0