Sunday sunny sunday

Okej glöm det där med att hösten knackar på, sommaren verkar hålla sig hårt fast i dörrkarmen. Det är underbart varmt och skönt ute, sommarkänslan är hög. Tyvärr har jag så fullt upp att jag inte har tid att njuta av det ordentligt. Men jag mår i alla fall bättre. Febern har gått ner, jag körde en dunderkur igår och kämpade rejält. Hann med en tur till Festival Salute också, som var lika maffigt och ballt som det alltid brukar vara. Ovanligt nog frös man inte ihjäl detta år, vilket så klart var ett extra plus. När jag väl kom hem blev det bingen nästan på en gång, så man kan säga att jag har sovit bort det mesta av den här helgen. Välbehövligt tydligen.
 
Jag håller på och kämpar med en sem.uppgift som ska in imorgon, vilket jag inte är i närheten av. Sen försökte jag med sommarkursen, men insåg att det är dags att prioritera! Jag har fullt upp nog som det är :) Någon sa till mig "du får ju aldrig något avslut" och menade att skolan hela tiden fyller på med uppgifter, sommarkursen ligger kvar och rörmokaren drar ut på tiden innan han kommer hit och avslutar. Och jo, det stämmer nog rätt bra det. Kanske är det en del i att jag imorgon måste köpa magkatarr medicin... En positiv grej för imorgon är annars att jag ska på en arbetsintervju! Det är för ett extrajobb på ett hotell, inte mer fancy än så men det kanske kan ge en slant extra i fickan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0