September

Sommaren börjar verkligen tacka för sig och hösten smyger sig på. Det var lite småkyligt när vi vandrade genom stan igår kväll. Det blev thaimat med några av tjejerna till kvällsmat igår. Underbart gott och väldigt trevligt med skratt och skvaller. Annars är det mesta skola just nu, och den går trögt som sirap. Jag är inte den som ger upp, men jag ligger farligt nära gränsen. Men jag ska se till och hitta någon smart person innan det går så långt.
 
Hösten kan faktisk vara mysig den med. Höst brukar ju stå för förnyelse. Man kanske köper det där gymkortet, vill förnya garderoben och skaffa nya inredningsdetaljer. Jag har till exempel pressat ner fejan i nya Ikea-katalogen och suktat efter en hel drös med nya grejer. Och bäst av allt, jag har i någon vecka vetat ett inofficiellt, ej offentligt datum för Ikea-öppningen, men idag blev det officiellt: 25 okt! Har man något att längta efter i höstmörkret.
Även om man självklart kommer sakna värmen så duger hösten med. Man är mer inomhus, vilket kanske är anledningen till känslan av att vilja måla om alla möbler, det är roligare att laga mat, typ grytor eller sopor och man tänder mer ljus. 
 
Idag fick jag även veta att vi har en ny områdesvärd. Det var Filip! Haha, stackarn jag kommer säkert ringa oftare nu, det är ju faktiskt lättare att klaga inför någon man känner ;-) Hoppsan, nu måste jag slänga i mig lite mat innan det blir skol-time! Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Stackars Filip haha!:D nej men vad kul iaf!:)

2013-09-04 @ 08:30:59
URL: http://alltombockerochfilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0