Inspiration från sjukbädden

Gack har lyckats dragit på mig en förkylning, antagligen efter helgen. Den innehåller allt och världen består därför just nu av mig, min filt och min mugg med varmt innehåll. Och snorpapper och pillerburken. Attans, attans jag som klarat mig så bra hittills. Men ödet ville visst annorlunda. Som tur är kan man i alla fall lita till tekniken, förutom plugg och tv-serier har jag internet-fönster-shoppat hela dagen! Den bästa klädperioden på hela året är ju här, hösten. Alla har på sig så fina kläder, som kappor och boots, som inte måste dras på för att hålla värmen i minusgraderna, utan mest för att de är fina, bekväma eller för att det är en favorit. Absolut bäst på hela året. Tyvärr har jag inte råd att köpa en ny höstgarderob, det hade varit mycket trevligt, men jag kan ju alltid kika utbudet.
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0