Girls night out

Hade världens bästa utekväll med tjejerna igår. Vi firade Patricia med pompa och ståt! Eller i alla fall med drinkar och ballonger. Det sistnämnda var min idé och jag lider inte av följderna men ska nog ändå försöka döda de resterande idag, då två av dem redan smällt av oklar anledning. Tror varken jag eller mina öh flytt-från-krig-grannar (jag vet ingen bakgrund men med tanke på hur läget i världen ser ut just nu) skulle uppskatta höga pang-pang mitt i natten.
I alla fall så fortsatte vi ut och röjde stan. Var vääldigt mycket folk ute, många man inte sett på evigheter. Däribland gamla gymnasieklassisar och den bästa läraren någonsin, min mentor i högstadiet. Alla dansade en massa, även när vi var utanför dansgolven. Jag fick gubbragg, smittade med mitt munsår, gömde mig för Rutiga Skjortan som kallade mig för Carro och skojade och retades med Kepsen. Men framförallt hade jag grymt kul med några av mina bästa vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0