Äntligen 5 oktober

Helgen hos Natalie var helt underbar! Hon hade en underbar lägenhet, precis så där mysig som jag önskar att min var. Förfesten var bästa på väldigt länge, det bjöds på mat, sangaria-bål och den godaste cheesecaken ever. Och kvällen var helt klart händelserik. Jag blev lite stolt över mig själv, så där som man kan bli när man förvånar andra människor. Det kan berott på alkoholen eller mina två förskoleår, men jag var jäkligt bossig och det fungerade, och tydligen imponerade det på några människor. En ny syn på mig, haha det är kul att man fortfarande kan överraska andra. Något som inte kom som en överraskning för mig var att jag vaknade först av alla dagen efter. Runt halv åtta slog jag upp mina blå, och låg och stirrade i taket tills någon mer skulle vakna. Det tog sisådär en och en halv timme. Men det var det värt då det vankades våfflor till frukost.
 
Idag väntar skola om typ en timme. Inte riktigt upplagd men det är som tur är bara två timmar. Därefter väntar storhandling då jag bara har fyra varor i kylskåpet... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0