My social life

Ojoj vad helgen gick fort. Det har varit en helg fullpackad av händelser och jag har varit supersocial! Det har varit en lika blandning av glädje och sorg, som med gamla och nya människor. Jag har träffat personer som jag inte sett sen jag var sju år eller 14 år, av vilka jag insåg att, nu när jag vuxit upp har vi en hel del gemensamt. Liknande drag och lite samma egenskaper. Jag har varit till kyrkan två gånger, ena gången för att lyssna på Sannas körkonsert. Och jisses vilka pipor alla har, väldigt väldigt fint var det. Och avslappnade, som namnet "Rofyllt" redan innan gav en ledtråd till. Därefter drog jag mig in i filten och filmens värld. Knäppte faktiskt på en julfilm, den första för denna höst. Mys! Idag blev det en mysig lunch med Sara och nu ska jag kika lite Downton Abbey innan jag rotar igenom frysen efter morgondagens matlåda. Novembermörkret har verkligen tagit sig in och jag bara längtar tills första advent när ljusen sprider sig i alla fönster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0