Klättrat över Mount Everest!

Puh! Jag har gått och våndats av den sista uppgiften som lämnades in på den förra kursen, jag lämnade in två min innan porten stängdes. Helt totalt olikt mig! Dessutom blev inte hela uppgiften klar, men idag kan jag äntligen pusta ut då den är rättad. Till och med ett snäpp högre än bara bra! Ååh det var verkligen en toppen start på helgen! Måste verkligen skriva av mig då det för tillfället inte finns någon att berätta de goda nyheterna för.
 
Dessutom fick jag reda på idag att jag och Albin i min klass söker samma praktikplats, det kan ju bli spännande om de bara tar emot en. Fast i och för sig har jag nog sökt samma, som många andra, många gånger nu. Dock har jag inte lyckats än, men skam den som ger sig!
 
Nu ska pluggböckerna bort och här ska lagas lite mat (för första gången denna vecka). Och sen ska det minsann bli massa fredagsmyyys! Och imorgon är det fest!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heja dig! VG är inte illa minsann! (Y) Snart klar med den där sommarkursen nu va!?
Vad söker ni för praktikplats du och Albin? Vad söker du för platser annars? Vad vill du göra? *jättenyfiken*

2013-11-27 @ 12:17:18
URL: http://minou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0