I guess I´m learning

De här tre dagarna är verkligen fullbokat deluxe. Det blir fest, bakning, städning, träning... jag ska hjälpa pappa byta däck, vi ska flyttstäda en lägenhet, laga finmiddag och åka till kyrkogårdar. Men först och främst måste jag göra klart den examinerande plugguppgiften där Words lilla pinne bara står och blinkar otåligt åt mig.
Det är egentligen en intressant uppgift men jag hittar ingen vilja, känns som mitt huvud är stoppat med massa ludd. Jag har valt en strategisk pluggplats med ryggen åt fönstret, vilket innebär att jag stirrar rakt på diskberget istället. Då är det roligare att kolla ut på hur Svensk Markservice jobbar på i duggregnet (bara för att jag känner igen några sen i somras). För att göra det ännu bättre så väntas dessutom lite grupparbete till eftermiddagen. Fast man får se det positivt - två hjärnor är i alla fall bättre än en. 
 
Nä nu ni, nu ska här spelas finlir på tangenterna! Det verkar dock inte bli någon trevlig, pratsam lunchtimme idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0