Underbara solen

Gårdagen försvann i ett nafs! Jag åkte hem till Hannah med Hanna och vi skulle plugga i solen. Skulle var ordet, hehe! Känns lite som att vi förlorade en plugg-dag nu när deadline närmar sig, men ibland måste man ha såna dagar med right? Var i alla fall en helt underbar dag! Hannah bjöd på urgoda kycklingsfärs-burgare, vi pratade, umgicks, lyssnade på favvomusik och åt utomhus i den gassande solen! Kanske den var lite för gassande då jag kom hem som en rödspätta!
Eftersom det fortfarande svider har jag undvikit solen idag, och istället spenderat dagen med långärmat på Kuppan! Fungerar det med, med gott sällskap, god mat och lite shopping! Mestadels solkräm, after sun och bodylotions.
Nu ska jag strax ner i skyddsrummet och försöka baxa upp min cykel i världens brantaste trappa, som börjar med en dörr man måste öppna med två händer. Inte helt välplanerat, men det är nog inget i det här uråldriga huset. Det fanns nog inte ens cyklar när det byggdes! Wish me luck ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0