Strutsglass och grillspett!

Idag har jag varit en sväng till strutsfarmen och käkat strutsäggsglass och kikat på de stora gapiga djuren. Därefter brummande vi vidare till Kvarnsvedens vårmarknad och mumsade på grillspett med potatissallad. Och till sist blev det ett stopp hemma hos päronen för citronsaft, babbel, uppdelning av matvaror och hämtning av resväska. Och eftersom jag verkar vara den enda som gillar ananas i familjen så fick jag med mig en ananas hem, det hade varit en present från Ica. Haha, får se när man ska mumsa på den då.
Jag har landat hemma för en stund, pustar ut i soffan med brända armar och träningsvärk. Ska snart iväg till syrran med lite jox och sen har jag lovat mig själv att jag ska plugga lite innan kvällen kommer. Men vi får se hur det blir med det! 
 
By the way, jag kommer aldrig sätta ner min cykel i cykelförrådet igen! Både uppför och nerför är en kamp för livet. Väärldens brantaste trappa och både dörr och grind man måste öppna med två händer. Nä, nä jag har varken den lättaste cykeln, styrka nog eller en tredje hand för att lyckas med det igen.
 
 Tror ni jag överlever solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0