Pluggi pluggi plugg!

Vi pluggar på med uppsats, Hannorna och jag. Känns som den är lite trögstartad, men efter det första hindret kommer vi förmodligen bara gasa på! Idag är det dessutom 28 dagar kvar tills skolan slutar, och då räknar jag med helgerna. Därefter kommer en liten resa med syrran och sen jobba, jobba, jobba hela sommaren lång. Typ. Jag ska också plugga lite, då det ställdes in kurser för mig förra terminen. Jag sökte fem sommarkurser, och kom in på en, så ja det blev väl lagomt. Trööökigt nog hatar jag att plugga på sommaren, så det är något jag inte ser fram emot. Dessutom har de lagt till en obligatorisk träff - i Sälen av alla ställen! Men får väl vara glad att det i alla fall är i Dalarna.
Efter vädret idag kan man ju inte låta bli att sukta efter sommaren trots allt!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0