One day at the Mall

Idag har jag spenderat nästan hela dagen på Kupolen. Startade dock med ett studiebesök på syrrans jobb, det ekade tomt så jag passade på att kika förbi. Därefter blev det lite shopping, sen gick jag in i pappa som skjutsade mig därifrån för lite mer köpa och sen lämnade tillbaka mig i tid för lunch och mer shopping med Sanna. Puh! Det hela rundas sedan av med att jag faktiskt lämnade Kuppan och gick för att träna istället. Nu är mina armar som gelé, benen svajar och magen kurrar. Det är snart dags att ta en för teamet och lida igenom ett avsnitt av Let´s Dance, så vi kan samla lite material till vår uppsats. Kanske inte bästa sättet att spendera en fredagskväll, men jag har i alla fall chokladglass! Goglass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0