Oh oh!

Hänger i grupprummet och väntar på att Hannorna ska komma tillbaka. Lyssnar på musik, läser bloggar, ritar på whiteboardtavlan och hoppar på stolar, typ. Idag hade vi seminarium med våra råmanus, vi fick lite att jobba på med inte alls så mycket egentligen. Så förhoppningsvis blir vi klara idag och kan ta det lite coolare fram till nästa föreläsning och sedan slutseminariet! Och efter det är det inte långt kvar tills jag flyger min kos, och jag läängtar så!
 
Idag var även vaktmästare och rörmokare på besök, den första kom strax efter 07! Gack, och han hade såklart inte med sig alla grejer så han skulle återkomma, hoppas det löser sig idag. De ska byta avloppsrör i köket i alla lägenheter och vad jag förstår har det inte alltför mycket tid på sig. Om det stämmer med 2,5 timme per lägenhet återser jag nog inte honom förrän i slutet av veckan, vilket innebär att jag kommer få lov att stiga upp i ottan resten av veckan! Åh hoppas inte!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhå, var ska du flyga? Semester?

2013-05-27 @ 19:16:00
URL: http://minoru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0