Me and myself

När jag vaknade imorse och insåg att jag hade en helt ledig dag, undrade jag vad tusan jag skulle hitta på. Men, sen bestämde jag mig för att inte bestämma mig för något och oj, vilken skön dag det har varit. Ledorden är lugn och effektiv. Jag har tvättat mina fönster! Fick dock en släng av höjdskräck då jag öppnade alla fönster och fönsterbleket bara räcker mig till under midjan.. Men rent och fint blev det. Sen invigde jag äntligen mitt badkar! Blev lugn som en filbunke! För att sen runda av lagade jag lite thaimat med syster-yster som precis kommit hem från en resa med jobbet. Hon var borta i två dagar och jisses vad det kändes. Vi brukar som ni alla vet ha kontakt sisådär en triljon gånger per dag, och nu var hon, trots två mobiler, bara upptagen hela tiden med möten, middagar och att glo på Martin Stenmark. Vi kan säga så här: Jag har då aldrig pratat så ofta med pappa i telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0