Klumpe-dumpe i stan!

Japp det är jag det. Igår bakade jag kakor, ville prova om de var färdiga så jag tog ut plåten och tog en liten bit av en kaka att tugga på. Och aj, passade även på att bränna av halva tungan! Som svider som tusen nålar.
Idag medan jag lagade mat hörde jag ett larm ute i trapphuset, tänkte: suck hoppas det inte är ett brandlarm. Skyndar till dörren för att kolla kikhålet, jag slänger upp innedörren men märker inte att den fastnar i mattan så jag smäller upp den rakt i fejset! Auch, det blev lite svart och snurrigt, och efter fanns ett horn i pannan, inte synlingt tack och lov! Dessutom kan jag lägga till några muterande tänder som växer skumt, träningsvärk från helvetet och nu även en stekhet stekspade som landat på min fot. Ger upp för dagen och halvligger i sängen där jag tänker stanna kvar ett bra tag, med film och massa chokladkakor. Imorgon väntar en ny vecka, en ny kurs och förhoppningsvis inte, ett blått öga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0