It's gotta be something in the atmosphere

Det har varit några hektiska dagar, men nu börjar det lugna ner sig igen. Vi hjälpte Sanna på hennes körkonsert i helgen, det var faktiskt riktigt kul! Jag stod i garderoben med Hannah och Petra och tjattrade med alla tanter. Ibland drogs vi upp till övervåning och fikat där Andrea och Sofie styrde med järnhand. Skoj, skoj, skoj! Som belöning fick vi sen se konserten, och jösses vilka pipor alla hade! Sanna med of course!
Annars är jag för tillfället helt begravd i min tenta, även om den i alla fall börjar gå mot slutet. Idag har vi haft familjedag i Domnarvet, och eftersom jag inte varit där på typ en månad, kändes allt väldigt skumt! Vi grillade och käkade min chokladtårta. Jag passade även på att putsa upp min cykel, men fick den ändå inte med hem då jag saknar den där speciella cykelpumpen som behövdes... Den som jag i alla fall inte behöver bygga ihop själv först. Alltid något! Dags att fortsätta med hemtentan.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vilka fina bilder Evelina! Får man låna?

2013-05-02 @ 11:58:21
URL: http://minoru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0