It was music and it was people everywhere, when I saw him standing there

Hela stan verkar grå idag. Solen som lyste på förmiddagen börjar skymmas av mörka moln som tornar upp sig över hela det blå. Jag skulle möta upp syrrans utanför hennes jobb, gick lite tidigare dit och möttes av om än mer dyster stämning. Det är antagligen en hårdare slag om man är sammarbetspartner, har en hel del framtidsplaner tillsammans, 75 000 kronor som skulle skickats iväg precis innan beskedet och nu en hel del projekt som hänger lösa.
 
Ack, ack nu måste jag nog återgå till att städa och rensa garderoben. Och vänta på rörmokaren/vaktmästaren som aldrig verkar dyka upp. Sen ska jag försöka ta tag i mig själv och typ laga lite mat, det var ett tag sen.
 
http://dalademokraten.se/2013/05/28/en-del-av-oss-sjalva-ar-borta/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0