Megadag!

Jag var så duktig idag, gick upp vid halv åtta, drog på mig lite kläder och gick ut på en promenad före frukost. När jag kom in blev det frukost och sen gick allt fel. Tröttheten och huvudvärken däckade mig i soffan för ett tag. Jag som trodde det skulle vara nyttigt att ta en morgonpromiz! Men tydligen inte. Ack ack!  
Idag är det annars tänkt att hemtentan ska dödens dö, även om jag inte gjort klart en fråga än. Men skam den som ger sig, idag är en bra dag. Typ.
 
Btw, min födelsedag var helt perfekt! Med bjudluch, fint sällskap, presenter och tårta! I söndags blev det träning med syster-yster så idag är jag än mer stelbent än igår. Och pappa har redan börjat planera inför min inflyttningsfest! Oroa er inte, han ska inte vara med! Men jag får höra hela tiden vad han ska fixa innan dess och vad jag borde köpa tills dess. Haha! Ibland är han då för rolig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0