Jag överlevde!

Maskot, check! Det var ett riktigt roligt jobb! Det gick inte att vika sig dubbel i dräkten men jag höll på att ramla ihop av skratt när vi drog på oss dräkterna första gången! Så freakin snyggt! Jag fick vara korvbröd! Och har varit med på tuuusen kort med "fans" och fått tusenåttionio kramar av små barn och highfivat med sisidär trettitusen människor! Helt enkelt varit väldigt social! Delat ut pris, rabattkuponger och sprungit runt och grejat med montern, då alla hälsade på mig som "korvbrödet". Jag hade tre supertrevliga kollegor och vi var alla på samma våglängd, skrattvågen^^  Första dräkt-timmen hittade vi två småtjejer att fotografera och E och S blev våra hjälpredor under resten av cupen. Urgulliga tjejer som höll en i handen så man inte snubblade och sa till när jag skulle ducka eller när hamburgarbrödet inte kom in genom dörrposten... HAHA!
 
Är dock lite sliten idag, dräkten var supervarm och lite tung att ha på, har ont i axeln idag, men det var det faktiskt värt. Alla småttingars miner när man kom genom korridoren! Idag blir en vilodag, då jag ska passa på att äta och sova, såna där vanliga saker som har glömts bort eller blivit nerprioterade denna helg. Här kommer som lovat, i alla fall några bilder från helgen!
  
Småtjejerna provade dräkterna! Lägg märke till att Lilla Börjes armar inte når ut och fötterna är det enda som sticker ut.
 
That´s me! Börje och Orvar!
 
Första provningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0