Hemlighet!

Alltså jag vet att det var ett tag sedan jag gjorde mig ut-och-festa-fin (hemma-fester är en helt annan grej) men det här är fånigt, jag verkar ha glömt hur man gör! Mitt hår ser ut som en skatbo och sminket är mest clownliknande! Herrejisses! Hur räddar man det på en kvart?! Elisa var är du när jag behöver dig ;-)
 Ikväll ska vi i alla fall ha överraskningsfest för Andrea. Det ska bli riktigt kul för hon vet verkligen ingenting! Skoj! Det är även orsaken till att detta inlägg kommer ut först vid åtta, för nu är egentligen klockan fyra. Men jag måste ner till stan och köpa dricka innan bussen, så tiden börjar rinna ut. Det få bli ett kom-som-du-är party för min skull, ungefär som om jag har sovit i tre timmar. Suck, bättre lycka nästa gång!
 
Hoppas ni alla har en bra fredag och får en superskön helg!
 

Kommentarer
Postat av: Elisen

Haha jag tror att du löste det fint! :) Och att du är jättefin, som vanligt! :) <3

2013-03-16 @ 18:27:55
URL: http://alltombockerochfilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0