Äntligen helg!

Det har varit så mycket springande och fixande den senaste veckan, jobbdagarna inkluderade, att det ska bli riktigt skönt med några vilosamma dagar. Jag vet att jag kanske retas nu, eftersom så många kompisar har motsatsen till en lugn helg ;) Men jag har perfekt, jag har matlådor, jag har städat och handlat och ska bara läsa lite kurslitteratur. Dessutom ska det tydligen bli sol hela helgen! Aww, tror mina vårkänslor snart kvittrar ikapp med småfåglarna utanför fönstret. Trevligt! Grupparbetet går framåt, trots min grupps "världen går under"-komplex, redovisning är på onsdag istället för tisdag. Mycket bra!
 
Hoppas alla har en superfin fredag! Jag ska ge mig på min chokladiga Subway-kaka! Fredagsmyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0