Sommarlov!

Eftersom uppsatsen med Hannorna nu äntligen är inlämnad och oppositionen avklarad så har sommarlovet kommit! Det känns lite skumt än så länge, all denna ledighet! Som jag i och för sig har spenderat med att göra allt jag inte hunnit med.. Tiden går fort! Vi var ungefär nio timmar i skolan i måndag och därmed missade jag när rörmokaren kom på besök. Trist! Men det kanske var lika bra ;-) Han lämnade en lapp i alla fall, om att tjänsten han tänkt göra, utöver sina arbetsuppgifterna inte lyckades så bra som han tänkt sig. Men jag fick ett förnamn, M. Kändes dock lite konstigt att en främling har spenderat cirka tre timmar ensam i min lägenhet. Men nu är det gjort.
 
Idag tog jag en sväng till frisören, fick en lite kortare, lättare frisyr medan jag smuttade på en cappucino. Oerhört trivsamt. Om typ en timme ska jag möta upp Sara, som också är hos frisören, så vi kan flasha runt med våra nya frisyrer. Därefter blir det hem, laga lite matlådor och kika igenom vad som ska åka ner i resväskan. I helgen rymmer jag iväg till Grekland!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Eve! Ta inte med några greker hem bara..! =P

2013-06-06 @ 04:10:35
URL: http://minoru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0