Sol, vind och vatten

Har äntligen lämnat in den första uppgiften på sommarkursen! Rinner segt som sirap, men det går i alla fall framåt! Jag har mumsat på jordgubbar hela helgen, idag kunde jag även lägga till bigarråer och en liten bit chokladtårta. Annars har helgen sprungit förbi fortare än snabbt. Var det ens helg? Känner mig inte riktigt redo för att välkomna måndagsmorgonen, tur att det är massa timmar kvar.
 
Åh förresten! Jag vandrade in i en härlig affär i helgen. Chokladbollar och konditoribitar så långt ögat kunde nå! En Delicato Outlet! Jag och pappa var som barn på julafton, båda med ett glatt flin. Jag dessutom med en kurrande mage. Mums! Tur att man är ute och rör på sig hela dagarna på jobbet ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0