Tjoflöjt!

Har massor av glass i magen och  funderar på att fylla på med chokladtårta och därmed skippa kvällens middag helt. Hehe! Men jag måste ända fixa ihop något till matlåda imorgon. Nu är jag inne på min tredje jobbvecka och jäklar vad fort det har gått. Det är rutiner som gäller, i alla fall med tiderna så det är väl därför det knappt tänks på annat.
Trots att jag idag,  halvt i sömnen, lyckades vandra runt i lägenheten två gånger under natten, så blev det en helt fantastisk dag, och då menar jag inte bara vädret. Jag har nog till och med lite träningsvärk i magen av allt skrattande. Sanna och jag har tydligen fått smeknamnet Kling och Klang, det är dock fortfarande oklart vem som är vem ;-) Idag fightades vi med krattorna, dansade lite vals och sjöng för full hals alla låtar som ploppade upp i skallen. Men det roligaste var ändå att busa lite med teddybjörnen Hasse genom att smycka hans cykel med blad och ogräsgirlanger! Hihi, det tog ett tag innan jag kunde sluta fnissa. Men han sprutade faktiskt ner oss med vattenslangen förra veckan.
 
Det är ett originellt gäng som jobbar på kyrkogården, men alla är goa på sina egna sätt. Antingen de lagar ens cykel, skrattar hela dagen åt ens skämt, hejar med ett blåsljud eller ger en blickar av sina underbara hundvalpsögon (det är då det säger plask).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0