Vem vill vara normal?

Idag har jag köpt en dammsugare och ett skurset - en hink och en pinne. Check! Saker börjar sakta ramla in och skapa kaos i mitt nuvarande pytterum. Längtar så det känns ner i tårna tills nästa fredag, då jag äntligen får slå upp porten till min lägenhet! Däremot är jag fortfarande lite orolig över den muskelstyrka jag inte har. Att lyfta en dammsugarkartong tillsammans med två lådor dvd-filmer, förvandlade mina armar till darrig spaggetti. Storasyster sammanfattade det rätt bra idag: hon har starka armar medan jag har mer stark gripkraft, såsom öppna burkar, flaskor och liknande. Det är typiskt henne att hitta nåt jag ska öppna när jag är på besök, idag var det en glasflaska med någon fin olivolja. Jag anser kanske lite mer att jag är normal och hon lite mindre normal i det läget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0