Vad gör man när man inte kan sova?

Jo man shoppar! Inatt, någon gång runt ett-slaget, hittade jag en fin klänning på rea! När jag förflyttade den till kundkorgen, passade jag även på att klicka hem en långärmad träningst-shirt, bara sådär! När jag vaknade imorse, och såg mailet med ordernummer och "tack för din beställning", var det nästan så jag ryckte till lite. Men när minnena så kom tillbaka insåg jag att jag hade gjort en prima affär. Jag hade nämligen 300 kr rabatt på just den sidan! Yaay!
 
En av dessa är påväg hem till mig! Det skiljer ca 60 kr mellan dem, så man kanske inte kan snacka om budget och lyx. Men den ena var på rea (den som jag köpte) och den andra var ordinariepris, och tog ändå slut innan jag hann droppa den i korgen! Ack, ack - jag är nöjd ändå när jag hittade en nästan identisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0