Hipp hipp hurra till mamma idag!

Japps idag fyller mamsen år! Jag sitter och väntar på att hon ska komma hem så hon få buketten med tulpaner jag införskaffat, hennes favvoblommor! Sicken tur att hon mest tycker om de blommor som har säsong när hon fyller. Nu borde jag skriva att jag spenderat dagen med att baka världens godaste tårta. Men nä, tråkigt att göra er besvikna, istället ska pappa plocka upp en på vägen hem. Det är bara att vänta på att syster-yster slutar nångång så vi kan börja fixa. Det ser ut att bli både tårta och pizza. Upplagt för en raskt promenad senare idag då!
 
Fast en sådan behövs varje dag! Lite sent med nyårslöften kanske, men det vanliga är väl att man ska röra på sig mer? Jag har redan lovat en massa saker på nyårsaftonen. Vet inte riktigt vad jag slog i hand på, men det var något om att göra tajta armhävningar, gå ner minst 5 kg och klara av andra träningsformer, typ sitta 90 grader eller upp brygga eller nåt^^. Det ska förhoppningsvis funka, jag har ju hela året på mig! Dessutom kan det vara passande med lite styrka om jag ska lyckas flytta ordentligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0