Healthy and strong

Det blev en riktigt onyttig helg med cheesecake, pizza, kladdkaka med mera. Så idag har jag satsat på den nyttigare vägen! En smoothie till frukost och en sallad till lunch. Därtill har jag hunnit med en långpromenad och en shoppingtur. Jag tror jag börjar komma in i rutinerna, vaknar i lagom tid helt av mig själv igen. Känns verkligen skönt!
 
Eftersom seminarie-uppgiften fortfarande inte kommit upp, så njuter jag av några till skol-lediga dagar. i helgen kommer det hända massor av kul saker, tyvärr alldeles för många. Det är tråkigt när man måste säga nej, men jag försöker gå efter den rättvisa regeln "jag tackade ja där först". Funkar sådär. Nu ska jag kika Frasier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0