Årskort

Det har gått upp och ner det här året, kanske mer åt det senare. Vad magkatarr och halsbränna är visste jag inte innan detta år.. Eller hur det känns att sova i en riktig sjukhussäng. Men jag har även överlevt alla moment och lärt mig massor av dem. Jag har lärt känna mig själv mer tror jag. Vad jag kan klara av, bara jag bestämmer mig för det. Sen har det ju också hänt massa bra saker, som varenda träff med världens underbara vänner, Gotlandsresan med syrran, hela låånga lediga sommaren, beskedet om lägenheten och mycket  myycket mer. En bild säger mer än tusen ord. (Ursäkta den dåliga bildkvaliten)
 
Januari
Februari
Mars
April
Maj
Juni
Juli
Augusti
September
Oktober 
November
December

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0