18 dagar kvar

När man är ensam hemma en dag med pappa, vet man aldrig vad som händer. Idag åt jag till exempel en schnitzel-macka till lunch! Skumt men det funkade, speciellt efter att jag brett på ett lager philadelfiaost på båda mack-sidorna. Annars har vi båda haft modevisning för varandra. Garderobsrensning stod på schemat. Jag hittade en stooor huvtröja jag haft för länge sen. Pappa drog på sig den och faktiskt, den passade perfekt! Om pappa kan ha mina kläder ska jag fundera över av höja den där gränsen med att gå ner 5 kg...
 
I annat fall går dagarna snabbt förbi. Jag har packat tre lådor, och väntar med spänning tills jag kan packa fler. Skulle gärna vilja spola framåt lite. Imorgon är det pappas födelsedag, alltså dags igen för tårta och presenter. (Ja jag SKA nog höja gränsen;-) Men idag är det lugnt. Istället för att ta en promenad ute, det var -19,7 när jag gick upp, så tog jag en vända på promenadbandet som ersatt julgranen. Svettigt var ordet. Nu är jag frusen igen och har myst ner mig med filt och senaste Lars Kepler! Ska mysa ett tag till innan det är dags att laga egna färsbiffar med philadelfia och hasselbackspotatis. Trevlig måndag gott folk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0