Typiskt

När jag fixat så att håret inte står rakt upp som på en upp och nervänd mopp, vilket tog en halvtimme och ett kilo hårspray, och när maten har puttrat klart och blivit uppslevad på tallrik, då blir föreläsningen inställd. Ack! Men då fick jag ju tid att kika in här.
Flytten är igång, har burit och sprungit i trappor 4 dar i sträck. Allt är verkligen ett stort kaos och ett liv i kappsäcken. Men jag ser ett ljus i tunneln. Soffa har jag redan baxat upp, köksbord kommer på torsdag och i nästa vecka ska nog sängen vara på plats. En hel del kvar alltså.
 
Men för nu har jag en väldigt tidigt lunch i magen och kommer bli absolut snyggast på joggingrundan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0