Sista tentadagen!

Hemtentan går sådär. Alltid drygt när fokuset försvinner ut genom fönstret! Men nu har jag bara en fråga kvar... En dryg en. Fokuset försvann dock helt, mest för att jag fick nya planer inför nästa vecka. Jag har fått ett tvådagars jobberbjudande! Där jag ska jobba som, wait for it ... KORVBRÖD! (eller hamburgarbröd, men då föredrar jag nog att vara avlång) Hahha! Jag kan inte sluta skratta och har nog förstört mitt fokus på de närmasta timmarna! Till och med syrrans jobbfokus, hon skrattade så hon höll på att trilla av stolen! Det här ska bli riktigt spännande och jag längtar redan! Tänk vad fint det kommer sitta på mitt CV ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahah snälla kan du berätta var du kommer stå så jag kan hälsa på?;) haha

2013-02-22 @ 14:30:47
URL: http://alltombockerochfilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0