One last goodbye

Igår var det slutseminarie och hemtentan för den här kursen kom ut. Så jag ska väl försöka ge mig på den idag.
Annars kan jag även meddela att jag äntligen flyttar helt idag. Det fattas fortfarande lite smått som några möbler och liknande, men jag kan i alla fall säga att jag nu bor i kaoset. Förhoppningsvis kommer resten att lösa sig snart nog. Däremot måste jag nog se till att fixa till det lite till innan det blir visning för allmänheten, det vill säga er alla ;-) Hanna har då redan bokat helg för inflyttningsfest, och jag är på. Fast kanske dröjer det lite längre än hon planerat ;-)
 
Nu är klockan snart 11 så det är dags att torka håret och hoppa i de svarta kläderna. Idag säger vi ett sista farväl till M. Och jag ska tänka på hemtentan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0