Första hjälpen för ryggvärk?

Någon som  vet bra råd? Vaknade inatt kl. 03 av en fruktansvärd ryggvärk. Försökte somna om men insåg efter en timme att tårarna sprutade bara jag rörde mig en millimeter. Så tog mig upp på darriga ben och letade painkillers i mörkret. Eftersom jag bor på två ställen just nu, så var förstås alla piller där jag inte var. Men tur i oturen finns det fortfarande resursr, fast längre bort. Man vill väl aldrig ha ont i ryggen, men just nu är värsta sämsta tillfället. Ska hämta sängmadrass och ta en tur till Ikea om bara någon dag. Så vore väldigt tacksam för alla kurer och tips som finns! Har i alla fall rört på mig idag, även om det blev i Ringaren-i-Notre-Dam-stalj!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Kanske boka tid hos en kiropraktor ?:)

2013-02-13 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0