Det börjar ta sig

Soffa, köksbord med stolar och i alla fall en byrå på plats. Snart så. Mitt efterlängtade Ikea-besök verkar däremot flytta framåt varje dag. Det vore ju toppen om jag kunde ta en sväng på måndag, eftersom pappsen är ledig. Men på grund av hans jobbrelaterade möte och mitt seminarium blev det en diss även där.
 
Känns lite som att pluggandet har blivit lidande, då jag de senaste dagarna har kommit hem runt åtta på kvällen och innan dess inte varit i närheten av varken pluggbok eller dator. Å andra sidan sover jag lika gott som ett barn efter en lång dags lek. Utmattad :) Åh just jag - en matta ska jag köpa snart också, en rufsig vardagsrumsmatta.
Nä nu har jag faktiskt blivit avdroppad för en stund här hemma, så nu ska jag ta mig ikapp pluggandet. Vad gör ni en lördagskväll som denna ...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0