Busy little bee

Tjiho! Idag har jag varit duktig. Både skruvat, spikat, hamrat (är kanske samma?), målat och handlat. Det blev inget "dans" pass idag, så det blev en sväng om med städmoppen istället! Men, såklart nu när jag sitter och väntar på att golven ska torka, hör jag hur ett halvt ton reklam dimper ner på min alldeles dyngblöta golv. Great!
 
Eftersom så många har varit på mig och frågat så kan jag meddela att min maskot-premiär kommer ske nästa helg på Lugnet! Det är en innebandyturnering för 13-15 åringar och Korvbrödbagarn är största sponsorn. Barnen är i alla fall rätt så stora, så jag slipper nog det där med att springa fram och krama maskoten ;O Haha, undrar hur detta ska sluta!
 
Nu måste jag laga mat!

Kommentarer
Postat av: Elisa

I Will be There hahaha:D med filmkamera o allt!:) blir ngt att visa upp på bröllop o 30-årsdag kanske? Haha!:D

2013-02-23 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0