Oh happy day

En mycket trevlig fika med Becka igår och en lika trevlig träff med Mallou idag, älska ledighet. Idag händer det även saker i den lilla staden och jag råkar sitta på första parkett, så det dröjde inte länge innan jag hade päronen på farstukvisten. De både hängde ut genom fönstret, medan jag skrev klart den fjärde uppgiften på sommarkursen. Men sen var jag mer social, bjöd på iste och var med och bedömde bilarna som brummade förbi (ful, ful, fulare, fulast, lite fin, likbil, ful). Jag är nog inte mycket för gamla rostiga bilar, men såg en och annan randig racerbil eller slimmad-denna-generationens-cab som såg fräna ut i alla fall. Nu ska jag fortsätta klia på mitt myggbett i nacken och längta efter tystnaden när cruisingen där nere slutar om sisådär tio minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0